تغییر عکس


تغییر کلمه عبور


آدرس شبکه های اجتماعی
اطلاعات تماس


گروه تولیدی-صنعتی سنگ ملک زاده با نگاهی به آینده بهتر و با بیش از 55 سال سابقه تولید و با اتکا به تجربه مدیران در سه نسل مختلف و مدرن ترین دستگاه های روز دنیا، گامی اثر گذار در جهت تولید و فرآوری سنگ های طبیعی برداشته است.

این گروه از سال 1340 توسط بزرگ مرد خاندانشان، حاج علی آقا ملک زاده به همران اخوان مرحومشان حاج احمد آقا، حاج رجبعلی، حاج عباسعلی، اخوان پاینده شان حاج محمود، حاج فرج اله، جاج کرم، حاج حسین، حاج رضا و فرزاندانشان با تاسیس کارخانجات متعدد و معادن مختلف در کشور عزیزمان مشغول به استخراج و تولید و فراوری بهترین سنگ های دنیا بوده است.

امروز نیز آماده تر از همیشه و با تلفیقی از هنر و علم و صنعت و نوآوری در سنگ های طبیعی به صورت اسلب و تایل در طرح و رنگ و نقش های زیبا، یکی از بهترین تولید کنندگان این صنعت می باشد.

گروه سنگ ملک زاده با ساخت کارخانجات متعدد و جدید الاحداث در سال های 1393 و 1396 واقع در شهرک صنعتی شمس آباد تهران و ایجاد بخش های مختلف تولید و رعایت اصل مشتری داری سعی نموده است با تولید انبوه (ظرفیت حدود 200/000 مترمربع سالیانه) نیاز پروژه های مشتریان داخلی و خارجی خود را با بالاترین کیفیت و درجه رضایت مرتفع سازد.

 



malekzadestone@gmail.com

کارخانه: تهران، آزادراه خلیج فارس، بعد از فرودگاه امام، شهرک صنعتی شمس آباد، بلوار زکریای رازی، کوچه دهم

+98 (21) 56235659

+98 (21) 56235659